دیروز و امروزم...
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : تارا

دیروز گوشیمو رو آلارم گذاشتم برا ساعت8.30 که بیدارشم و شروع کنم به درس خوندن...

از خواب که بیدار شدم و عذر خواهم رفتم توالت متوجه شدم که زخم پای راستم بیشتر از حد معمول باز شده و داره خون میاد...- بخاطر کم شدن پلاکتام در اثر خوردن2-3 هفته سوتنت-

خوب فکر میکردم مثل همیشه با یه ربع- نیم ساعت فرصت دادن و هواداری زخم،خونریزی قطع میشه که نشد...بخاطر خونریزی پای من مامانم هم نرفت تظاهرات روز قدس و در کنار من موند...

تا خونریزی رو قطع کنیم....قطع نشد....

بعدتظاهرات و  نمازجمعه بابام که اومد خونه باهاش وبا مامانم رفتیم اورژانس....بعد ویزیت بستری شدم و ازم آزمایش گرفتن و منتظر تا جواب آزمایش شدیم تا ببینیم چندواحد پلاکت باید تزریق کنن....

پانسمان زخمم رو هم عوض کردن و مثلا پانسمان محکم فشاری گذاشتن...ولی بعد چند دقیقه خونریزی کرد و بازش کردن و دوباره پانسمان کردن...

چندین ناحیه رو سوراخ کردن برا آزمایشگاه و سرم و...تا بالاخره سرم تموم شد و 5 واحد پلاکت بهم وصل کردن و بعد اون پلاکت ها مرخصم کردن...ساعت حوالی12 شب رسیدیم خونه...

دیروز که هیچی نتونستم بخونم و امروزم دقیقا کلمه ای نتونستم بخونم....



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت13:14---9 مرداد 1393
سلام عزیزم ایشالله که هرچه سریعتر خوب بشی و از این وضع نجات پیدا کنی ! توکلت بر خدا باشه برات خیلی دعا میکنیم
پاسخ:سلام...ان شاءا... . مرسی.


باران
ساعت0:43---6 مرداد 1393
فدای سرت که نتونسیتی درس بخونی.سلامتیت مهمتره عزیزم.
ایشالله خدا به خوبی بنده های خوبش دعای ما رو هم زودتر برآورده کنه و دوست جونمون زودتر خوب بشه...ایشالله...
پاسخ:مرسی ممنونم خانوم....


شهرزاد
ساعت19:25---5 مرداد 1393
...چی بگم...بهتری؟!!!
تازگیا دردسرام زیاد شده،شناسنامه ام رو گم کرده ام،موندم برای ثبت نام چیکار کنم...دعا کن پیدا بشه....
پاسخ:خداروشکر...اما زخم بسترم داره اذیت میکنه....!!! امیدوارم هرچه زودتر شناسنامه ات پیدا بشه


بهار
ساعت18:40---5 مرداد 1393
سلام
الهی الهی ان شاءاله به حق همین ماه عزیز خدا شفات میده - واست دعا میکنم مهربونم
پاسخ:سلام. الهی آمین...مرسی بخاطر دعاهات....


Negin
ساعت14:31---5 مرداد 1393
سلام الان خوبی انشالله؟؟؟
پاسخ:سلام...خداروشکر خوبم....زخم بسترم اذیتم میکنه....!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان